Նոր Renault DUSTER

4х4 տեխնոլոգիաներ

Առասպելական ամենագնաց

Նոր DUSTER-ը առաջարկում է շարժիչների և փոխանցումների առավելագույնս լայն ընտրություն. Բենզինային կամ դիզելային շարժիչ, առջևի քարշակում կամ լիաքարշ տարբերակ, մթնոլորտային կամ տուրբո ագրեգատ, մեխանիկական կամ ավտոմատ փոխանցումատուփ: Բոլոր բենզինային շարժիչների շահագործումը թույալտրվում է նաև AИ-92 բենզինով:

All-Mode 4×4i ինտելեկտուալ լիաքարշ համակարգ

Առավել մեծ տարածում ստացած All-Mode 4×4i լիաքարշ փոխանցումատուփը նոր DUSTER-ին բաժին է հասել իր նախորդից՝ առանց փոփոխությունների: Այն իրեն դրսևորել է որպես բացառիկ հուսալի և երկարակյաց համակարգ նույնիսկ բարդ արտաճանապարհային պայմաններում երկար շահագործման ժամանակ: Այն հիանալի է աշխատում ինչպես քարշուժի ավտոմատ բաշխման ռեժիմում (AUTO), այնպես էլ հարկադրական բլոկավորման դեպքում (LOCK), ինչպես նաև համակցվում է DUSTER-ի համար ավանդական դարձած 6-աստիճան մեխանիկական փոխանցումատուփի հետ, որն առանձնանում է գերկարճ առաջին փոխանցումով և թույլ է տալիս վստահ հաղթահարել արտաճանապարհային հատվածները:

Ղեկային մեխանիզմ՝ էլեկտրաուժեղացուցիչով

Էլեկտրաուժեղացուցիչով սարքավորված նոր ղեկային մեխանիզմն իսկական հաճույք կպարգևի վարելուց ինչպես արագընթաց մայրուղիների վրա, այնպես էլ ջարդված գյուղական ճանապարհներին և արտաճանապարհային պայմաններում: Նախորդի համեմատ DUSTER-ը դարձել է զգալիորեն ավելի մանևրական և հեշտ կառավարելի կայանման ռեժիմներում, ինչպես նաև ավելի ընկալուչ՝ բարձր արագությունների պայմաններում: Բացի այդ, ճանապարհի անհարթությունները այլևս չեն փոխանցվում ղեկին տատանումների տեսքով, ինչը բարձր հարմարավետություն է ապահովում ցանկաացած պայմաններում:

Արտաճանապարհային պայմաններում էլեկտրոնային օգնականներ

Նոր DUSTER-ի արտաճանապարհային պոտենցիալը նախկինի պես բացառիկ է, իսկ դրանից օգտվելը դարձել է էլ ավելի դյուրին էլեկտրոնային օգնականների շոնրհիվ:
Զառիվայր շարժմանն օժանդակող համակարգ
Զառիվայր շարժման օժանադակումը իրականացվում է 4WD LOCK ռեժիմում՝ ղեկից ձախ գտնվող առանձին կոճակի օգնությամբ: Ակտիվացնելով համակարգը՝ վարորդը կարող է անվտանգ իջնել սարից՝ առանց արգելակի ոտնակը սեղմելու և կենտրոնանալով բացառապես ղեկային կառավարման վրա: Համակարգը նախասահմանում է շարժման 5 կմ/ժ արագություն, սակայն ցանկության դեպքում այն կարելի է հասցնել մինչև 30 կմ/ժ:
Դիֆերենցիալների բլոկավորման էլեկտրոնային նմանակում
Դիֆերենցիալի բլոկավորման էլեկտրոնային նմանակումը աշխատում է ESP համակարգի հիման վրա և թույլ է տալիս հաղթահարել բարդ արտաճանապարհային իրավիճակները, ինչպիսին է, օրինակ, անկյունագծային կախվածքը խոր ակոսի հաղթահարման ժամանակ: Համակարգն ինքնուրույն կհայտնաբերի անիվներից մեկի՝ ճանապարհի հետ կցորդման բացակայությունը, կգործարկի արգելակային համակարգն ու կվերաբաշխի ոլորող մոմենտը:
4х4 մոնիտոր
Նոր 4x4 մոնիտորի շնորհիվ նոր DUSTER-ը հստակ ցուցադրում է ավտոմեքենայի տարածական դիրքը, ինչը շատ կարևոր է ուժեղ արտաճանապարհային ռելիեֆի պայմաններում: Ֆունկցիան հասանելի է Easy Link մուլտիմեդիա համակարգով սարքավորված բոլոր տարբերակներում:

Պատրաստ ե՞ք շարունակել ծանոթությունը նոր Renault DUSTER-ի հետ: